субота, 27 вересня 2008 р.

частинка раю

Привіт, мої любі!
Ось вже чотири дні як я повернулась з райського куточку нашої планети...Турції :) відпочинок вийшов чудовий. Море, сонце та звабливі турецькі чоловіки. Відчуття абсолютного блаженства не покидало мене весь той час. Складалося враження, що мені дозволили торкнутися минулого і зазирнути у майбутнє. Кожного ранку сходило тепле південне сонечко і дарувало свої промені, гріло і ніжило мене, ласкаві хвилі огортали пінними бризками і я летіла думками геть з землі, десь далеко до неба, до того теплого турецького сонця. Мені вдалося скуштувати смачних ласощів, поспілкуватися з цікавими людьми, вчинити грандіозний забіг по магазинах :) Я мала унікальну можливість бути присутньою на турецькій ночі, танцювати запальні танці в мерехтінні темною, ніжної, теплої ночі. А навколо чудова природа бентежить своїми краєвидами і мимо волі уявляєш себе мавкою, що бавиться в лісній гущавині. Уявляешь поряд коханого, його темні очі дивляться тобі просто в душу, а вона як та пташка ладна полетіти з грудей. Приємне відчуття того п‘янкого щастя, яке примушує тебе сміятися, дає можливість відчувати свободу. В такі хвилини ти найкрасивіша, найстрункіша і найпривабливіша у світі...То був чудовий час, і моє найпотаємніше, та найсильніше бажання, аби моя казка не закінчувалась... Довіку

2 коментарі:

KeyRider сказав...

Очень красиво написала... Молодчинка моя! Жаль, что меня не было рядом, впрочем, у нас впереди ещё целый мир! Так что можешь начинать паковать чемоданы :) Люблю тебя!

Gaechka сказав...

дякую,коханий! я і не сумніваюся, що пеерд нами розкритий цілий світ